Quicksilver @ Boulderfist
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Quicksilver @ Boulderfist

World Of Warcraft Guild Homepage
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ]

Go down 
3 posters
AuthorMessage
uffkatt
Guest




Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Empty
PostSubject: Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ]   Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Icon_minitimeFri Dec 07, 2007 12:36 am

Name: Vill helst vara anonym.
Age: 18
Place of residence/time zone: Sweden

Character name: Uffkatt
Class: Rogue
Specc: Subtlety - Hemo
Race: Undead (ofc)
Professions: Engineering / Mining
Character profile: Ingenting stämmer riktigt från armoryn, men jag har fullt Karazhan gear, samt merciless main o off-hand, kommer upp i 2011 AP, 182 hit rating och 24,55% crit.

Attunement to karazhan done?: Jorå.

Are you able to attend to the raidinvite starting at 18:30? (If not, which weekdays could you not attend at that time): Jag kan raida när som helst, förutom när jag är i skolan vill säga.

What is your previous raiding experiences pre TBC and during TBC?: Har kört igenom MC, Onyxia, BWL, AQ20, AQ40. Sen så Karazhan.

What do you expect from us?: Epixx XD Nej, men jag har inte raidat på hundra år och är fett sugen, och jag tror ni verkar ha något bra på gång.

What do you have to offer this guild?: DPS och så kan jag säkerligen bidra med taktiker och sådant om det skulle behövas, men det sköter ni ju så bra så. Wink

Previous guilds and why you left/got kicked?: Diva.. Inget att skryta om men har varit med i en guild vars namn jag inte vill nämna på grund av att jag inte vill att folk ska veta vem jag är. Jag vill göra en comeback som random! \o/ Lämnade för att det helt enkelt var dags för en liten paus.

Are you willing to respecc if needed?: Det ska nog gå bra.

Do you have computer and internet connection that can handle 25 man raids?: Allt flyter på bra.

What is your purpose of joining Quicksilver?: Epixx X'D Som sagt så saknar jag att raida så jag tror det kommer bli kul att få lira med er.

Do you have following programs/addons?: Har inget utav de ännu. Formatera om datorn typ igår så har inte så mycket att komma med vad det gäller addons och program. Men jag kan ju alltid fixa detta när som helst dock. Så np Razz
Ventrilo MIX:
Deadly Bossmods:
KTM/Omen:

Ni har säkert en massa rogues redan men me wanna raid very much plx ;D
Back to top Go down
koska

koska


Posts : 13
Join date : 2007-10-20

Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Empty
PostSubject: Re: Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ]   Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Icon_minitimeFri Dec 07, 2007 7:10 am

Ser bra ut, whispra tepwner eller fråga efter någon annan officer i guilden när du är online.
Back to top Go down
zakke

zakke


Posts : 16
Join date : 2007-10-20

Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Empty
PostSubject: Re: Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ]   Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Icon_minitimeFri Dec 07, 2007 10:38 am

heaton?!?!?
Back to top Go down
Odöd

Odöd


Posts : 11
Join date : 2007-11-10
Location : Skövde lå

Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Empty
PostSubject: Re: Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ]   Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Icon_minitimeFri Dec 07, 2007 5:29 pm

zakke wrote:
heaton?!?!?

Indeed, vill man vara så anonym så är det garanterat. Kungen eller heaton himself!
Back to top Go down
Sponsored content





Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Empty
PostSubject: Re: Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ]   Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Rogue - Uffkatt [ ACCEPTERAD ]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Mage and Rogue duel apply [ ACCEPTERAD ]
» 70 Druid [ ACCEPTERAD ]
» Guild Apply [ ACCEPTERAD ]
» UD 70 healing priest [ ACCEPTERAD ]
» Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Quicksilver @ Boulderfist :: Public :: Guild applications-
Jump to: