Quicksilver @ Boulderfist
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Quicksilver @ Boulderfist

World Of Warcraft Guild Homepage
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ]

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Kazerk




Posts : 1
Join date : 2007-11-10

Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ] Empty
PostSubject: Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ]   Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ] Icon_minitimeSat Nov 10, 2007 7:35 pm

Hejsan! Jag skulle vilja applya till guilden.

Om mig:
Namn: Nadir El Mansouri
Ålder: 18
Bor: Sverige, Stockholm.
Yrke: Går i Gymnasiet, andra året i elprogrammet i Jakobsberg.
Tider: Som ni alla vet så är gymnasie tider ganska olika. Vissa dagar slutar jag 4, och ibland kan jag sluta 11.
Har möjlighet att kunna spela World of Warcraft från runt 11:00 - 00:00. Beroende på vilka dagar det är. Dock kan jag garantera att jag är online efter 4.

Email / epost: imperial_13 @ hotmail.com (Skicka hotmail) Adda mig om ni vill prata om min apply eller om min guild trial.

Dator / Internet: Har en burk på 512RAM, 2.80GHZ och ett internet på 5mbit. Jag vet att datorn är skit dålig men jag kan garantera 100% aktivitet i raids. Jag disconnectar aldrig heller.

Mick: Har tillgång till Ventrilo Mix, Alla versioner och Teamspeak. Har en fungerande mick som jag kan prata och hjäpa till i raids.

Motivation, Varför ska vi recruita dig:
Jag kan erbjuda er en mogen kille med en rolig humor. En som behandlar folk som dom behandlar mig. Jag är alltid trevlig utanför guildchatten, har aldrig haft problem med min ilska eller nått sånt. När jag har tid så erbjuder jag alltid mig att hjälpa folk. Jag hjälpte våran maintank i SSC att fixa hans frost och natur resist gear för Hydross genom att farma i Elemental Plateau 6 timmar med honom. När det gäller raids så gör jag mitt bästa. Stannar alltid tills raiden är över och har väldigt mycket tålamod. Guilden på Al'Akir(Veterans) har jag varit med och progressat från Al'Ar i TK till Solarian och Hydross till Fathom-Lord så det var väldigt mycket whipes där men vem fasen bryr sig? Man progressar ju genom att wipa.
Med tanke på att jag är med i en raid guild så hur man beter sig utanför guilden är väldigt viktigt för mig, så jag tänker alltid på vad jag gör och hur jag gör det. Jag har spelat Karazhan hur många gånger som helst. Jag är exalted med Violet Eye på min warlock.
Lirade Karazhan varje fredag med min guild på Al'Akir fast nu har vi slutat med Karazhan. Jag har flera kunskaper om bossar i Serpentshrine Cavern och Tempest Keep. Just nu är våran guild på Kael'thas och Fathom-Lord / Vashj. Jag har varit med i Veterans ungefär 4 månader nu så jag har lärt mig väldigt mycket om raid preperation och hur man ska förbereda sig för en raid etc. Varje gång jag raidar så tar jag med mig:
20 Adept's Elixir - 20 Elixir of Major Fortitude - 40 Blackened Basilisk - 10 Super Mana Potion - 10 Super Health Potion.
Det här är armory link till min warlock på Al'Akir som jag raidar med ibland.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Tinos
Som ni ser själva så är jag exalted med Violet Eye så det bevisar att jag kan väldigt mycket om Karazhan.
Har saker ifrån Gruul och TK också vilket bevisar att jag raidar där med. Vill inte direkt hålla på med bevis och skit. Vill bara inte att ni ska tro att jag ljuger eller nått sånt.

Raid Aktivitet:
Kan raida med <Quicksilver> ungefär 3 gånger i veckan. Med tanke på att jag har en flickvän, Cecilia som vi har varit tillsammans nu i över 6 månader.
Så måste jag visa respekt för henne och spendera tid med henne ibland också. Däremot så kan jag garantera 3-4 raider per vecka.
Raid tider:
11:00-16.00 - 00:00 Varje dag.

Om min char:
Namn: Kazerk
Klass: Mage
Ras: Troll (respekt.)
Level: 70

Talent Build: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZExMzfcIoeot0h
Har alltid varit en favorit av Fire, dock om ni i guilden känner att jag måste respecca något annat så gör jag det gärna. Frost lirade jag i ungefär 3 månader så jag vet hur det funkar.
Dock har jag ingen kunskap när det gäller Arcane, men jag lär mig snabbt iså fall om det skulle vara så att jag skulle specca det.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Kazerk

Jag vet att mina gear är inte jättebra. Det där var alltid jag hann fixa innan jag rerollade Al'Akir. Jag har bara 2 dagar played på min mage dock.
Nu kanske ni tänker såhär :" Varför ska vi invita en dålig-gearad mage som vill bara ha loot i Karazhan?"
Jag kan garantera er att jag stannar till grunden med guilden. Jag är villig att whipa så mycket som möjligt för att kunna progressa framåt.
Jag vet att min gear suger, men jag skulle gärna vilja ha en chans in i guilden och visa verkligen vad jag kan åstadkomma med er.
Dont judge the gear, judge the person. Jag håller på fixar mina professions nu också. Har runt 800g så jag ska kirra upp 375 Tailor / 375 Cooking / 375 Fishing som jag har gjort på warlocken också.
Mer lättare att fixa Well-fed food till raids etc. Att fixa Spellfire är inget problem, håller på levlar Tailoring nu också.

Gear / Talent val : Jag valde Fire för att jag tröttnade ganska mycket på Frost, lirade det ett tag och det var kul men jag tröttnade efter ett tag. Jag gillar mer burst-damage i raids.
Gearen som jag har just nu är Black Morass / Steamvault / Shadowlab mixat. Jag älskar dom där 3 instances för dom ger väldigt bra pre-raid gear och dom är väldigt roliga inom min åsikt.
Som ni märker på warlocken så brukar jag alltid socketa mina gear med spellhit och spelldmg. För att kunna minimera resisten i raids så mycket som möjligt fast fortfarande kunna gör damage.
Därför använder jag mest Veiled Noble Topaz. (4 Spellhit / 5 Spelldamage, yellow socket)

Hur anser du din roll i raids :
Mjo, min roll? Hjälpa folk med taktiker, posta upp Boss filmer och taktiker på forumen. Förklara det bästa jag kan för att kunna hjälpa folk så mycket som möjligt.
Börja conjure vatten och bröd 20mins innan raiden för att åstadkomma så att alla får tillräckligt med mat och vatten. Ressa snabbt när det är whipe och buffa alla med Arcane Brilliance.

PVE Progress:
SSC progress / TK progress / Kara farm / Mag farm / Gruul farm
Har lirat alla dom där instances nu i över 4 månader så alla taktiker sitter i huvudet.

Consumables och Ekonomi:
Har runt 800g på magen. Om det är så att jag blir pank så brukar jag farma, mage har alltid varit den lätta farming klassen för mig så att fixa guld är inget problem.
Som jag skrev förut i applyn, så tar jag med mig Well-fed food och potions till raids.

Gamla guilds: Guilden som jag har varit på min mage var mest en leveling guild. Jag migratade nyss ifrån Kazzak och där så var jag med i Lords of Doom, vi lirade mest bara instances tillsammans. Sen stack jag till warlocken och lämnade min mage. Nu är jag tillbaka och vill stanna.

Alts: Som jag har nämnt, har en 70 aktiv warlock som jag raidar SSC/TK med ibland.

Addons:
Omen, X-Perl, BigWigs BossMod, NECB.

Hur fick du reda på <Quicksilver>:
Såg eran ansökan i trade channel sen så såg jag erat namn, tyckte om det och en medium popularity guild är vad jag letar efter.
Ni verkar trevliga, har ett schysst guildnamn och ni raidar ju Karazhan andra instances och ni är ju norsk/dansk/svenskar så jag blev intresserad.

Det var allt ifrån mig! Jag hoppas att oavsett min gear, så ger ni mig en chans. Om inte så önskar jag er lycka till i guilden med eran progress!

Nadir.
Back to top Go down
Heriy

Heriy


Posts : 46
Join date : 2007-10-20

Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ] Empty
PostSubject: .   Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ] Icon_minitimeSat Nov 10, 2007 8:07 pm

Allt ser bra ut med exp etc. du får joina på ett villkor att du fixar bättre gear etc undertiden i guilden.
Back to top Go down
 
Kazerk - 70 Mage.- [ ACCEPTERAD ]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Frost mage app. [ ACCEPTERAD ]
» Fire Mage [ ACCEPTERAD ]
» Mage and Rogue duel apply [ ACCEPTERAD ]
» 70 Druid [ ACCEPTERAD ]
» Warlock - Mecum [ ACCEPTERAD ]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Quicksilver @ Boulderfist :: Public :: Guild applications-
Jump to: