Quicksilver @ Boulderfist
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Quicksilver @ Boulderfist

World Of Warcraft Guild Homepage

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

warlock application

Go down 
AuthorMessage
azmat

warlock application Empty
PostSubject: warlock application   warlock application Icon_minitimeThu Nov 29, 2007 7:31 pm

Name: Alex
Place of residence/time zone: Nor

Character name: Azmat
Class: Warlock
Specc: Affli
Race: Undead male
Professions: Only 375 first aid
Character profile:

Attunement to karazhan done? Ikke helt enda, men snart Wink

Are you able to attend to the raidinvite starting at 18:30? (If not, which weekdays could you not attend at that time) Jeg kan joine så å si hver gang det er raid Wink

What is your previous raiding experiences pre TBC and during TBC? Har gjort ZG, nax og MC i pre TBC og Karazhan på TBC

What do you expect from us? Forventer at guild members kan være venner å ikke bare klage å lage drama i guild chat..liker ikke når det skjer.

What do you have to offer this guild? Dere har min støtte og hjelp som warlock til det som trengs. Sier veldig sjeldent nei til en guild mate =D

Previous guilds and why you left/got kicked? Jeg er med i Honor på boulderfist nå, men liker ikke det helt pga det er omtrendt aldri hjelpe å få + at raidene ble så seine noen ganger.

Are you willing to respecc if needed? Jepp

Do you have computer and internet connection that can handle 25 man raids? Det har jeg Wink

What is your purpose of joining Quicksilver? Det virker som et bra guild og raiding tidene er jeg ganske fornøyd med =) ellers så har jeg bare lyst på et trivelig guild med trivlige folk.
Do you have following programs/addons?
Ventrilo MIX: jess
Deadly Bossmods: jepp
KTM/Omen: Omen
Back to top Go down

warlock application
Page 1 of 1